Sieť športových obchodov Decathlon otvorila v Bratislave svoju druhú predajňu. Zákazníci nájdu od 29. mája v bratislavskom Pharose na predajnej ploche 3000 m2 oblečenie a športovú výstroj pre široké spektrum športov. Nová predajňa v Bratislave je jedinečná svojho druhu, nakoľko ide o ekologickú stavbu, ktorá ako jediná z predajní Decathlon na svete využíva v interiéri aj v exteriéri LED osvetlenie. Novú predajňu slávnostne otvoril „zlatý“ hokejista z Göteborgu Rasťo Pavlikovský.
„Som rád, že v priebehu niekoľkých týždňov po otvorení prvej predajne na bratislavských Boroch sa nám podarilo otvoriť aj ďalšiu predajňu v Bratislave. Z hľadiska použitých stavebných materiálov a infraštruktúry môžeme povedať, že je to skutočne unikátna stavba. Ide o predajňu, ktorá bude mať veľmi nízku prevádzkovú spotrebu energie a bude certifikovaná medzinárodným certifikátom BREEAM. Týmto Decathlon jasne deklaruje spoj pozitívny postoj k ochrane životného prostredia a zachovaniu trvalo udržateľného rozvoja,“ hovorí Jerôme Morice, generálny riaditeľ Decathlon Slovensko.
Na Slovensku je len málo retailových predajní, ktoré certifikujú svoje budovy. Predajne Decathlon vo Pharose a v Boroch sú obe certifikované certifikátom BREEAM, avšak predajňa v nákupnej zóne Pharos sa uchádza o vyššiu úroveň – VERY GOOD. V celom objekte budovy vo vonkajšom priestore ako aj v interiéri je inštalované LED osvetlenie. Dôraz kládol Decathlon aj na komfort zákazníkov a zamestnancov. V predajni boli inštalované veľké svetlíky, ktoré poskytujú komfort a umožňujú taktiež znížiť spotrebu elektrickej energie, nakoľko osvetlenie reaguje na intenzitu vonkajšieho prirodzeného svetla. Táto predajňa Decathlonu na Slovensku sa stala vlajkovou loďou a vzorom pre všetky ďalšie predajne tejto francúzskej siete športových obchodov.
V predajniach Decathlonu pracujú iba športovci, pre ktorých je šport súčasťou ich života. Sieť športových obchodov dáva pracovnú príležitosť mladým ľuďom. Vedúcim prevádzky v nákupnej zóne Pharos je len 25-ročný Michal Vasas, pre ktorého je táto pracovná skúsenosť veľkou výzvou.
„Veľmi si vážim dôveru Decathlonu, ktorú prejavil nielen mne, ale aj celému tímu tejto predajne. Decathlon je veľmi sympatická značka, ktorú si v priebehu niekoľkých týždňov obľúbilo množstvo slovenských zákazníkov. Verím, že vďaka inovatívnej filozofii predaja, výborným cenám a skvelému personálu nebudeme mať o zákazníkov v našej predajni núdzu,“ uzatvára Michal Vasas vedúci predajne Decathlon v nákupnej zóne Pharos.