Ďalšia hranica je prekonaná. Už nič nebude ako predtým. Ako ďaleko ešte zájdu? Toto sú otázky, ktoré si kladie celý svet, ktorý sa točí okolo fashion priemyslu. Búrlivú diskusiu a množstvo otázok vyvolala jedna žena – Donatella Versace. Výnimočne témou neboli jej nespočetné plastiky, ktoré ju premenili na…(každý si doplňte sám podľa vlastnej predstavivosti). Do rečí sa opäť dostala kvôli výnimočnej kampani, ktorú uzavrela s módnym domom Givenchy. Stala sa totiž tvárou tejto značky. To tu skutočne ešte nebolo.
Ikona alebo marketing
Kreatívec Riccardo Tisci, ktorý momentálne kraľuje módnej značke Givenchy, podľa jeho vlastných slov- s hrdosťou, predstavil novú tvár jesenne a zimnej kolekcie, novú ikonu Donatellu Versace. Nejde o to, že Donatella nie je žiadna modelka, ani o to, že svet ju pranieru kvôli nepodareným plastickým operáciám. Ide o to, že Donatella už tvárou jednej značky je- tej svojej. Respektíve tej, ktorú v roku 1997 prevzala po svojom mŕtvom bratovi Giovannim. Sama Donatella sa k tomu vyjadrila na Instagrame, kde zavesila spoločnú fotku s Tiscim a pridala komentár- ,,Pre môjho talentovaného priateľa Riccarda. Spolu dnes zbúrame módne hranice“.
Modelky bez práce
V podstate bolo len otázkou času, kedy k tomu príde. Boom supermodeliek, ktoré boli na vrchole najmä v 90-tych rokoch je nenávratne preč. Kozmetické značky stále viac a viac začali siahať po filmových hviezdach, ktoré sa stali tvárou voňavky, rúžu alebo maskary. A teraz toto.
Góoool
Každopádne to vyzerá ako trefa do čierneho. Keď už nič iné každý o tom hovorí. O fotografii, ktorá zobrazuje hlavy dvoch konkurenčných návrhárov. A o to pri každej dobrej kampani predsa ide.
Zdroj: www.theguardian.com, fashionweekdaily.com, www.donbleek.com