Jesenná kampaň ZOOtu odštartovala 5.9. 2016 a zasiahne niekoľko kanálov. Prvý krát od existencie ZOOTu na Slovensku sa na kampani podieľal čisto slovenskí tím. Štandardne reklama vznikla “in the house”.
Jednoducho a vtipne
#JESENNERADOSTI to nie sú len prechádzky farebným lístím, horúci čaj v posteli, sledovanie dažďových kvapiek za oknom. Ale aj každý kúsok zakúpený na ZOOT.sk, ktorý si môžete objednať aj priamo z postele. ,,Kampaň #JESENNERADOSTI je zámerne jednoduchá, dvojzmyselná a zľahka vtipná”, hovorí marketingová riaditeľka ZOOT Slovensko, Zora Roth. ,, Chceli sme sa vrátiť k základnej myšlienke, ktorá od začiatku ZOOT sprevádza – robiť radosť”, dodáva.
Dôležité sú všetky kanály, nielen TV
,,Kampaň je implikovaná do všetkých online aj offline promo kanálov. Na TV kampaň, ktorá začala 5.9. sa vzápätí spúšťa branding ako aj PPC kampaň na digitálnych kanáloch a sociálnych médiách, ďalej v emailingu eventoch, na ktorých ZOOT v mesiacoch september a október bude participovať ale aj na samotných Výdajniach radosti . V kampani počítame aj s blogermi a youtubermi. Kampaň „Jesenné radosti“ pobeží až do konca októbra, kedy ju vystrieda plánovaná vianočná kampaň,” informuje marketingová riaditeľka ZOOT Slovensko, Zora Roth.
Náš tím naša reklama
,,Spočiatku sme premýšľali, že by sme oslovili agentúru, ale nenašli sme takú, ktorá je schopná plne chápať a vizuálne spracovať našu DNA. Predsa ešte stále fungujeme ako STARD-up a nie ako korporát. Je pre nás prirodzené si spoty tvoriť vo vlastnej réžií. V našom tíme máme skvelých kreátivcov, ktorým veríme. Preto sme nášmu tímu na čele s kreatívnym lídrom, Lýdiou Petrušovou, zverili do rúk aj aktuálnu jesennú kampaň. Výsledok ich práce môžete vidieť aktuálne na televízii Markíza a Doma“, objasňuje Zora Roth.