Cieľom projektu značky Domestos je zlepšenie sociálnych zariadení v materských a základných školách, ktoré majú stále veľké rezervy. Spoločnosť Unilever tak venovala šeky v hodnote 46 000 eur piatim základným a štyrom materským školám. Šeky zástupcom škôl odovzdal spoločne s brand manažérkou značky Domestos tiež zástupca značky Ravak a moderátorka Miriam Šmahel Kalisová, ktorí boli súčasťou projektu.
A ako hodnotí minuloročný projekt sama brand manažérka značky Domestos Irena Bohuňková? „Tento, v poradí už tretí, ročník bol veľmi úspešný. Víťazným školám sme rozdali takmer 50 000 eur na rekonštrukciu sociálnych zariadení. I vďaka našim partnerom sme mohli tento rok navýšiť počet víťazných škôl. Výsledky sú nadmieru potešujúce, čo nás utvrdzuje v tom, aby sme i naďalej pokračovali v projekte a snahe umožniť ešte viac deťom, aby mali krajšie a lepšie sociálne zariadenia na školách a škôlkach.“ Do projektu sa totiž zapojilo viac ako 848 škôl, čo je v porovnaní s predchádzajúcim ročníkom o 100 % viac. Zázemie toaliet sa tak podarí zlepšiť pre takmer 1000 žiakov výherných materských a základných škôl. Patrónkou projektu Domestos pre školy je moderátorka Miriam Šmahel Kalisová.