Gigi Hadid zažíva zlatý moment vo svojej kariére. Okrem toho, že je po narodení dcérky Khai opäť v skvelej forme a vrátila sa na móla po 4 mesiacoch po pôrode, bojuje aj s debutom na Netflixe so sériou Next in Fashion. Modelka naďalej patrí medzi najžiadanejšie na mólach, no okrem módnych prehliadok sa z nej stala i podnikateľka-stylistka.
V spolupráci so značkou Frankies Bikinis vytvorila vlastnú kolekciu plaviek. Vďaka reklamnej kampani vytvorenej pre jej líniu Americana a novému účesu sa premenila na modernú a veľmi zmyselnú Venušu od Botticelliho.
Nový účes Gigi Hadid bol práve v tejto kampani veľkým rozdielom. Modelka predviedla dlhé blond vlnité vlasy inšpirované herečkou Anya Taylor-Joy.
Spolu so sestrou Bellou Hadid s čiernymi tak isto dlhými vlasmi sa predstavili nedávno v kampani pre značku Versace v objatí so samotnou dizajnérkou Donatellou.
Kolekcia plaviek je väzbou dlhoročného priateľstva Gigi Hadid so zakladateľkou Frankies Bikinis – Francescou Aiello a zároveň vzdáva poctu sviežemu vidieckemu životnému štýlu.
Kolekcia inšpirovaná Amerikou čerpá inšpiráciu z rodinného domu Hadid v Pensylvánii a dizajn odkazuje na skryté osobné detaily. Napríklad na potlači je peň stromu s vyrezaným G+F, ktorý predstavuje jej a Aiello priateľstvo.
„Francesca Aiello a Gigi spolu vyrastali a letné dni trávili po škole na piesočnatých plážach Malibu,“ uviedol Frankies Bikinis v tlačovej správe. „Keď obe pokračovali vo svojej kariére v módnom priemysle, zachovali si svoje blízke priateľstvo a vždy sa navzájom podporovali pri každom významnom míľniku. Stretnúť sa o 10 rokov neskôr, aby navrhli kolekciu plaviek a spoločenského oblečenia, je momentom celého kruhu pre obe.“
Obrázky: frankies bikini, Alana O´Herlihy
Autor: Ing.arch. Miroslava Vaňharová, myamirell.com