Donatella Versace- zbláznila sa?

Ďalšia hranica je prekonaná. Už nič nebude ako predtým. Ako ďaleko ešte zájdu? Toto sú otázky, ktoré si kladie celý svet, ktorý sa točí okolo fashion priemyslu. Búrlivú diskusiu a množstvo otázok vyvolala jedna žena – Donatella Versace. Výnimočne témou neboli jej nespočetné plastiky, ktoré ju premenili na…(každý si doplňte sám podľa vlastnej predstavivosti). Do rečí sa opäť dostala kvôli výnimočnej kampani, ktorú uzavrela s módnym domom Givenchy. Stala sa totiž tvárou tejto značky. To tu skutočne ešte nebolo.

Ikona alebo marketing

Kreatívec Riccardo Tisci, ktorý momentálne kraľuje módnej značke Givenchy, podľa jeho vlastných slov- s hrdosťou, predstavil novú tvár jesenne a zimnej kolekcie, novú ikonu Donatellu Versace. Nejde o to, že Donatella nie je žiadna modelka, ani o to, že svet ju pranieru kvôli nepodareným plastickým operáciám. Ide o to, že Donatella už tvárou jednej značky je- tej svojej. Respektíve tej, ktorú v roku 1997 prevzala po svojom mŕtvom bratovi Giovannim. Sama Donatella sa k tomu vyjadrila na Instagrame, kde zavesila spoločnú fotku s Tiscim a pridala komentár- ,,Pre môjho talentovaného priateľa Riccarda. Spolu dnes zbúrame módne hranice“.

Modelky bez práce

V podstate bolo len otázkou času, kedy k tomu príde. Boom supermodeliek, ktoré boli na vrchole najmä v 90-tych rokoch je nenávratne preč. Kozmetické značky stále viac a viac začali siahať po filmových hviezdach, ktoré sa stali tvárou voňavky, rúžu alebo maskary. A teraz toto.

Góoool

Každopádne to vyzerá ako trefa do čierneho. Keď už nič iné každý o tom hovorí. O fotografii, ktorá zobrazuje hlavy dvoch konkurenčných návrhárov. A o to pri každej dobrej kampani predsa ide.

Zdroj: www.theguardian.com, fashionweekdaily.com, www.donbleek.com