Nedávno HBO Europe s.r.o. odvysielalo posledný diel najnovšieho seriálu Mamon, ktorý podľa nórskej predlohy pre českú pobočku HBO natočil režisér Vladimír Michálek. Tento šesťdielny thriller sa stal divácky absolútne najúspešnejším titulom v histórii vysielania českého HBO – len prvý diel seriálu videla viac než polovica jeho predplatiteľov.
Veľký podiel na enormnom diváckom záujme mala tiež online aplikácia HBO GO, ktorá sprístupnila vždy jednu epizódu o týždeň skôr oproti klasickému lineárnemu vysielaniu. Zvýšenie povedomia o tejto unikátnej službe, ktorú je možné využívať na internete a v aplikáciách, a to naprieč rôznymi zariadeniami, bol jedným z cieľov kampane k seriálu. Týmto netradičným spôsobom komunikácie a legálnej distribúcie prémiového obsahu nastavilo HBO zrkadlo momentálnym obchodným modelom v tejto oblasti. Naznačilo tak aj vlastný posun do prostredia samotnej digitálnej distribúcie, ku ktorej smeruje. Medzi ďalšie línie kampane patrila výrazná aktivita na sociálnych sietiach, a to vrátane zapojenia osobností – investigatívnych novinárov a ďalej hra, ktorá svojich hráčov zapájala do deja príbehu Petra Vlčka, hlavného hrdinu seriálu Mamon.HBO aplikácia,
Logickým vyústením aktivít spojených s thrillerom Mamon je vstup českej pobočky HBO do Klubu Transparency International, keďže boj proti korupcii je jednou z priorít tejto spoločnosti.
Daniel Klička, Country Manager HBO Europe s. r. o. k tomu dodáva, “Transparentnosť hospodárenia i boj s korupciou patria k základným hodnotám našej spoločnosti. Preto je nám toto spojenie blízke, a to o to viac teraz, keď sme uviedli Mamon. Ide o ideálny prechod témy nielen do novo-poňatej marketingovej kampane, ale aj do nášho reálneho pracovného života. Sme radi, že môžeme byť prvou mediálnou spoločnosťou, ktorá sa v Čechách stáva členom Transparency International a veríme, že nás budú ostatní opäť nasledovať.”