Kampaň pre sezónu jeseň/zima 17 sa značka SiNSAY rozhodla poňať skutočne netradične. Oslovila niekoľko nových mladých tvárí na poľskom Instagrame, ktoré sa nebáli a prijali výzvu s hashtagom #KTOJAKNIEJA.
Táto kampaň predstavuje pre hlavné protagonistky výzvu, ktorá si vyžiada vytrvalosť, tréning a sebavedomie. Pod dohľadom osobných trénerov a mentorov Pola, Lila, Julia a Paulina prešli prípravou na výzvu v nádeji, že ukážu pozoruhodné výsledky v záverečnom fotení. Kampaň ilustruje silu dievčenského priateľstva i výnimočné a rôznorodé osobnosti týchto dievčat. Optimizmus, energia a odvaha dosiahnuť najhlbšie túžby sú hlavnými pojmami, ktoré inšpirovali tvorcov projektu.
Kampaň SiNSAY pozostáva aj z Instagram videí, z ktorých každé sa zameriava na jednu dievčinu, keď stojí pred jej vlastnou špeciálnou výzvou. Webová komunikácia je ďalej podporovaná rôznymi fotografiami a ukážkami, ktoré predstavujú tému #KTOJAKNIEJA.
Spolupráca medzi SiNSAY a dievčatami sa nekončí fotografovaním a video kampaňou. Aj po spustení kampane sa budú aktívne zapájať do komunikácie značky na sociálnych sieťach.
Značku SiNSAY nájdete v sieti kamenných predajní na Slovensku i online na www.sin-say.com.
Autor: Bohuš Mäsiarčik