Spoločnosť Tesco v týchto dňoch predstaví novú kampaň s názvom Príbehy písané s chuťou, ktorej cieľom je vyzdvihnutie kvality potravín, oslava radosti, vášne a starostlivosti, ktorú dokážeme venovať príprave jedál, ktoré milujeme. Kampaň prinesie každý mesiac nové príbehy chutných jedál zohrávajúcich v živote našich zákazníkov veľmi dôležitú rolu.
„V spoločnosti Tesco sme boli vždy nadšení z potravín v našej ponuke. Sme hrdí na kvalitu našich potravín a vieme, aké je jedlo dôležité pri zbližovaní ľudí,“ uviedol Martin Kuruc, výkonný riaditeľ spoločnosti Tesco pre ČR/SR. „Príbehy písané s chuťou prinášajú jedlo späť do centra všetkého, čo robíme a ako komunikujeme s našimi zákazníkmi.“ Príbehy budú o rodinných zvykoch a zážitkoch, ktoré prežívame počas príprav našich obľúbených pokrmov z celej našej krajiny.
Tieto príbehy budú kľúčovými článkami novej kampane, a to počas celého tohto roka. Prvým marcovým príbehom bude príprava pečenej kačice, skvelého veľkonočného pohostenia, ktoré si môže vychutnať každý so svojou rodinou pri sviatočnom stole. Každý mesiac Tesco predstaví jeden veľký príbeh, popri ktorom nebudú chýbať ďalšie menšie príbehy písané s chuťou. Vidieť i počuť ich bude možné v rozhlasových, sociálnych a digitálnych médiách, ako aj priamo v Tesco obchodoch. Suroviny a recepty uvedených jedál budú k dispozícii vo veľkých obchodoch a zároveň na Tesco online stránkach, aby sa mohli zákazníci inšpirovať a pripraviť vždy iné a chutné jedlo pre seba a svojich blízkych. Všetky príbehy sú inšpirované našimi zákazníkmi, niektoré sú priamo z kuchyne dodávateľov, výrobcov a charitatívnych organizácií.
Na kreatívnej časti kampane spolupracovala spoločnosť Ogilvy & Mather a mediálna agentúra MediaCom. Podpora novej kampane je naplánovaná do všetkých masovokomunikačných kanálov – televízie, rádia, tlače, na bilbordy, pre in-store a online médiá. Prvú televíznu reklamu vytvoril islandský režisér Arni Thor Jonsson.