Značka Snickers vzdáva hold futbalu a ponúka stretnutie s Pelém

Snickers

Značka Snickers sa spojila s najväčšou futbalovou legendou všetkých dôb v rámci novej kampane „Hraj ako Pelé“, vďaka ktorej sa traja Slováci budú môcť s touto jedinečnou osobnosťou stretnúť na Olympijskom štadióne v Barcelone a dokonca si pod dohľadom slávnej športovej ikony zatrénovať. Stačí sa od 24. 4. do 18. 6. zapojiť do súťaže a prispieť na www.snickers.sk videom alebo fotkou na tému najlepší futbalový trik v štýle Pelého.

Kopať za ten istý tím ako Pelé je snom skoro každého futbalového fanúšika. Aj preto prichádza najpopulárnejšia čokoládová tyčinka na svete s výzvou premeniť tento sen na skutočnosť. „Som veľmi rád, že môžem spolupracovať so Snickers a stať sa súčasťou tejto špeciálnej udalosti, ktorú značka prináša svojim priaznivcom. Svet futbalu mi dal strašne veľa a to vítam ako mimoriadnu príležitosť, cez ktorú sa môžem odvďačiť. Teším sa na výhercov súťaže, ktorým rád priblížim ako hrať futbal a vyhrávať ako ja,“ odkazuje všetkým futbalovým nadšencom Pelé.

Pri príležitosti kampane bola uvedená špeciálna limitovaná edícia produktov v podobe balenia obsahujúceho štyri kusy tyčiniek Snickers so samolepkami pod obalom. Vôbec po prvý krát na slovenskom trhu bude na obale známych čokoládovo-karamelových tyčiniek s arašidmi vytlačených namiesto typického loga Snickers päť tematických hesiel – Pelé, Gól, Legenda a Kopačky.

Najväčšiu šancu zahrať si s Pelém majú napríklad trojčlenné tímy, ktoré ukážu zmysel pre tímovú spoluprácu a zároveň nápaditosť typickú pre Pelého štýl hry. V období od 24. 4. do 18. 6. musia súťažiaci zachytiť na video alebo fotografiu svoj futbalový trik, ideálne nájsť spôsob ako kreatívne zapojiť tyčinky Snickers a zaregistrovať výtvor na www.snickers.sk. „Značka Snickers sa dlhodobo spája so športom a kampaň s najlepším futbalistom všetkých čias je ďalšia úroveň týchto aktivít. Súťaž ‚Hraj ako Pelé‘ ponúka šancu vyhrať neopakovateľný zážitok, tréning s kráľom futbalu a získať od neho napríklad pár tipov ako sa stať futbalovou legendou,“ doplňuje brand manažér značky Snickers pre strednú Európu Radovan Veselý.

Fantázii sa medze nekladú a váhať nemusia ani tí, ktorí svoje schopnosti na ihrisku nepovažujú za perfektné. „Cení sa nápad, nadšenie aj tímový duch. Cieľom tejto kampane značky Snickers je vzdať hold výnimočnej futbalovej legende a futbalu ako športu pre každého,“ uzatvára Veselý.

Víťazný tím sa v termíne  1. – 3. 9. 2017 vďaka Snickers vypraví na „all inclusive“ cestu do Barcelony spoločne s ďalšími víťazmi súťaže z celej Európy, ktorej vrcholom je stretnutie sa so samotným Pelém na Olympijskom štadióne.

Súťaž prebieha od 24. 4. do 18. 6. 2017. Kampaň podporí vystavenie na miestach predaja, aktivity v digitálnom prostredí, PR a mediálne partnerstvo s vybranými titulmi. Vyhlásenie víťaza bude do konca júna 2017.

Kompletná mechanika súťaže a pravidlá sú k dispozícii na www.snickers.sk