ZOOT spustil SAME DAY DELIVERY

ZOOT spustil SAME DAY DELIVERY

Online obchod s módou ZOOT.sk sa rozhodol, že svojim zákazníkom prinesie z nakupovania ešte väčšiu radosť. Veci,   ktoré si objednajú pri rannej kávičke, si budú môcť na Výdajni radosti vyzdvihnúť cestou z práce. Doručenie v ten istý deň bude dostupné na všetkých Výdajniach radosti v Bratislave. ZOOT sa tak pridal k veľkým svetovým online obchodom s módou, ktoré rovnako doručujú pre svojich zákazníkov v ten istý deň.

Ráno objednáte, poobede máte
ZOOT.sk od začiatku svojho pôsobenia na slovenskom e-comers trhu búra bariéry. Ponúka jedinečný hybridný model, ktorý spája výhody online nakupovania s nákupom v kamennej predajni, ponúka vyše 300 značiek na jednom mieste a dopravu majú zadarmo všetci zákazníci.

Aktuálne spúšťa exkluzívnu VIP službu – doručovanie v ten istý deň. Stačí si objednať čokoľvek do 10.00 a po 17.00 bude tovar pripravený na ktorejkoľvek Výdajni radosti v Bratislave.

 „ZOOT spúšťa doručovanie v ten istý deň, ako exkluzívnu službu, ktorá bude momentálne bez poplatku. Pre nás je úžasné umožniť zákazníkovi takýto servis a sme zvedaví na reakcie. Očakávame, že nám to na Výdajne prinesie časť zákazníkov, ktorí momentálne využívali služby kuriéra“, hovorí country manažérka slovenského ZOOTu Jana Kutlíková.

Reklama bude cielená na Bratislavu a okolie
Nová služba bude komunikovaná viacerými kanálmi s jasným zacielením: ,,Nakoľko sa jedná o službu dostupnú v hlavnom meste, promo novej služby bude cielené geolokačne na zákazníkov z Bratislavy a to tradičnými komunikačnými kanálmi ako je segmentovaný email, alebo cez špecificky nastavené webové banery na stránke zoot.sk”, vysvetľuje marketingová riaditeľka ZOOT.sk Zora Roth. ,,Službu ďalej podporíme POS materiálmi na samotných Výdajniach radosti, ako aj v rámci cielenej PPC kampane. Ako vždy radi náš produkt podporíme aj spoluprácou s blogermi. Zvažujeme aj komunikáciu v outdoorovej a rádio reklame,” dodáva Zora Roth.

 ZOOT spustil SAME DAY DELIVERY